שליחת חב"ד בברדיטשוב: "הפכנו מעוזרים לפליטים"

    אבי יעקב 1 Comment on שליחת חב"ד בברדיטשוב: "הפכנו מעוזרים לפליטים"

    בתכנית "עניין משפחתי" שוחחה מירי שניאורסון עם שליחת חב"ד בברדיטשוב חני טלר שסיפרה על הניסים שהם חוו במהלך המסע מאוקראינה לארץ ישראל | טלר: "ביום אחד הפכנו מהאנשים שנותנים ועוזרים לאחרים לפליטים שזקוקים לאחרים"

    צילום: אהלי צדיקים
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "עניין משפחתי" שוחחה מירי שניאורסון עם הרבנית חני טלר – שליחת חב"ד בברדיטשוב עיר קבורתו של סניגורן של ישראל רבי לוי יצחק מברדיטשוב, שסיפרה את הניסים שקרו להם במהלך המסע מאוקראינה לארץ ישראל.

    שניאורסון פתחה את השיחה בשאלה: "לפי מה שאני מבינה בברדיטשוב את כבר לא, דיברנו ביום חמישי בו התחילה המלחמה, שאז עוד לא הבנו כל כך מי נגד מי, והנה נאלצתם לעזוב הכל ולצאת לדרך לישראל, מתי הבנתם שאתם במצב של פיקןח נפש?" שאלה שניאורסון.

    השליחה טלר: "לקח לנו יומיים להבין שאנו במצב סכנה. ביום חמישי שהתחילה המלחמה הכנתי את השבת לכל היהודים שנמצאים פה, וגם ליהודים שהגיעו לכאן לאחר שהם ברחו מקייב. שהתחלתי להבין מהאנשים מקייב את הסכנה, ארזנו מה שיכלנו ויצאנו לדרך" סיפרה טלר.

    האזינו לריאיון המלא:

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שלום וברכה
      אני שומעת כרגע תוכנית שלכם על מימוש זכויות. אני מתוקף תפקידי עוסקת עם נושא של חוק סיעוד. אנחנו עוזרים עם הגשת המסמכים מציאת עזרה מתאימה וכ"ו ניתן לתת את הטל שלי -0549292385 נעזור בשמחה גם טרם קבלת התשובה של ביטוח לאומי. במתן עזרה מיידית של מספר שעות בשבוע